fredag 17 juli 2015

JAG VANN 10 MILLE!!

... I mina drömmar ja ;)

Men vad skulle man egentligen göra med 10 Mille? Det beror väl super mycket på vem man frågar såklart, men kan tänka mig att den praktiska skulle spara och kanske investera i något som får pengarna att växa. Den slösamma skulle väl snarare köpa allt man vill ha direkt. Ett liv i lyx tills pengarna tar slut, kläder, hus, märkes saker, en båt / bil aa, ni förstår vad jag menar. Jag tror att jag skulle köra någon form av mellanting. Alltså leva livet men sparsamt :)

Saker jag spontant kommer på om jag hade 10 mille / miljoner är:
Vad skulle ni ha gjort?

1. Köra på ett riktigt lyxigt hår, extentions och blondering

2. Satsa på riktigt nice julklappar ;)

3. Köpa mig själv något riktigt fint, kanske något fint plagg eller så

4. Hitta på något kul med vänner / familj, som en resa ex.

5. Investera i ett boende

6. Ta med Nom-stuff till en fin restaurang och spendera natten på ett fint hotell med spa :)

7. Skaffa mig en riktigt bra PT

8. Skänka pengar till djurfonder, utrotningshotade djur och djurhem (katthem m.m.)

9. Spara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar