onsdag 1 juli 2015

Kolla dig i spegeln och le


Vet ni vad, sen jag slutade med fondation, speciellt nu på sommaren, så har min hy blivit så mycket bättre! Jag är ju tyvärr en sån som lätt fr finnar med kombinerad hy, alltså kan bli torr på ytan men fet inuti. Men att chilla med sminket har verkligen hjälpt, rekommenderar det starkt ;) Det bästa är ju när man kan kolla i spegeln eller ta en bild och bara känna sig finnfri och med fin hy fr en gångskull. Jag brukar faktiskt bli finnigare på sommaren också, gissar att det är pga svett? Andra brukar ju säga tvärtom eftersom att finnarna 'bränns sönder' eller något liknande men så är det inte för mig. Så Är ni som mig ocj blir fet och finnig på sommaren, skippa heltäckande smink, låt hyn andas!

Nej nu ska jag faktiskt vara social, har ju varit mycket chillande och vilande för min del idag, så nu blir jag social, hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar