torsdag 10 april 2014

Svart mask

God morgon :)
Är i full gång igen, ska till plugget och göra nationella i svenska, sitta i 4 h är lagom tagande. Sen ska jag till buttericks och köpa en mask haha ;) Sen blir det en 2 h nap och sen ska jag fixa i ordning mig inför kvällen. Hannahs skiva ikväll ju, wopwop! Men nu ska jag läsa igenom häftet och sen ska jag sticka.

HAHA! Älskar den här bilden, så skumma face xd

Igår hade jag och Nom-stuff den svarta ansiktsmasken i, som förberedelse inför idag för mig och han ville bara göra det med haha ;) Så vi körde på igår, smörjde in i ansiktet, väntade i 20 minuter och drog av den. Man såg faktiskt rätt stor skillnad och att porerna bara släppte efter :) Så tummen upp för den här ansiktsmasken!

Osminkad och fin på den här bilden haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar