torsdag 17 april 2014

Melles sminkhörna

God förmiddag ;) Har sovit så sjukt konstigt och gått upp och lagt mig om och om igen men nu är jag uppe. Precis tagit en snabb dusch och nu ska jag sminka mig. Ska göra en test sminkning tänkte jag (till utspring) så måste hitta inspirations foto. Annars gör jag om den jag gjorde igår då jag inte blev hundra procentigt nöjd. Men jag lägger upp det på bloggen senare (för inspo för andra som tar studenten) kan ha en liten student påsk :) Varje dag lägger jag upp något tips på student grejer (från och med idag till och med måndag) då får vi 5 inlägg med student tips :) Kommer dock gör fler test sminkningar ;)

Igår när jag försökte sminka mig kom min bebis och tog över min lilla smink hörna haha, så söt Melle då :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar