tisdag 15 april 2014

143 för min lilla blogg

I söndags tog jag några random bilder på mig själv när jag satt vid fönstret och ljuset blev förstås riktigt skarpt och vitt och mitt hår blev mörkt. De flesta fotografer hade säkert suckat och blivit irriterade på bilden men jag gillar den lite faktiskt :) Behöver inte vara så noga och proffsigt från lilla mig, så kör på en enkel bild som jag tycker blev lite ball med det skarpa ljuset :)

Vad tycker ni om bilden då? Är det jag som överreagerar och tycker det ser lite ballt ut eller ser det helt okej ut :)? 


Btw, så kollade jag statistiken i morse, brukar undvika det eftersom att jag har en väldigt liten blogg som jag inte går runt och skyltar med men i morse kollade jag ch blev sjukt förvånad över antalet läsare :o Vanligvis har jag drygt 20-40 läsare om dagen vilket jag tycker är helt fine (roligt att någon kollar och kanske tycker att det är intressant :)?) men igår var det hela 143 stycken vilket är väldigt mycket för min lilla blogg :)

Det va roligt att se att folk har kollat in, hoppas nu verkligen att jag kan hålla måttet och att folk ser bloggen något intressant iallafall haha, nej men nu ska jag återgå till min film och sminkning så kommer jag med bilder från sminkningen senare ;) Ha en bra förmiddag :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar