söndag 20 april 2014

3/5

Dagen har sett ut följande, började hyfsat tidigt med en dusch, gav katterna mat och åt lite frukost. Jag och Nom-stuff kollade på en film och sen stack vi och jobbade. Efter jobbet stack vi hem till mig, efter att han varit hemma en kort stund för att hämta saker bl a Beatas födelsedags present (hon fyller år i morgon!) vi kom hem till mig och sen har det varit en kväll fylld av plugg och chill (vi var båda trötta och hängiga i kroppen) så det är hur kvällen artade sig. ;) I morgon har jag dock bestämt mig för en morgon promenad eller möjligtvis en jobbig runda, vi får se vilket det blir :)

Avslutar med dagens fotograferings bild 3/5 eftersom jag är alldeles för trött för att göra ett långt student tips inlägg, får bli i morgon bitti istället ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar