måndag 28 april 2014

Cupcakes 26/4

Hej! Jag vet att jag varit borta från bloggen i en vecka och ber tusen gånger om ursäkt för det, men jag har inte haft något som helst tillfälle att kunna blogga. Varit fullt upp och inte varit vid en dator m.m. Så jag hoppas att vi kan fortsätta som vanligt nu och strunta i den här veckan, den har varit i fullgång som sagt men mest pga stress och plugg så det är inte så mycket intressant att berätta. Så jag börjar berätta från i lördags istället!

I lördags, 2 dagar sen, så var jag bjudna till två födelsedags fester, så jag startade dagen med att baka ett stort antal muffins till Beatas prinsesskalas haha :) Gjorde choklad cupcakes med hallon och blåbärs frosting, blev rätt popis faktiskt :3 Iallafall så stack jag och Petra och mötte mamma för att åka till Beata och hjälpa till med förberedelserna. Hetsade med frosting på muffinsarna, bytte om på plats och så började folk komma.

Berättar mer sen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar