onsdag 9 april 2014

Favorit i repris

God morgon, eller ja, inte så god. Vaknade klockan 4 och springer till toan och slutar med att jag inte somnar om igen fören 8. Var uppe och spydde i 4 timmar.. Bara tillfälligt dock och nu mår jag mycket bättre, iför sig har jag tagit tabletter för att kunna ligga ner och inte må illa. 

Usch ingen bra start på min onsdag, nu hoppas jag bara som en galning på att jag mår bra till i morgon så att jag fortfarande kan gå på Hannahs skiva, har sett fram emot det så länge och inte träffat mina brudar på ett bra tag, hoppas bara inte de tror att jag hittar på ursäkter.. Har bara otrolig otur.

Men idag ska jag inte fota någon outfit då jag ligger i soffan med ett tjockt täcke med bara trosor och Nom-stuffs t-shirt. ;) Så kör istället en favorit i repris och ska vila igenom hela dagen och kolla om jag hittar något intressant att lägga upp ;)

Boyfriend jeans, enkel vit t-shirt och platå converse i rosa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar