fredag 18 april 2014

River island morgon!

God morgon! Efter att ha gett katterna mat, duschat och tvättat ansiktet så kan jag äntligen ta det lite lugnt. Satte mig vid tv:n och såg att Coroline var på tv men på Svenska haha, så ska sätta på den på orginalspråket (eng) och kolla med Nom-stuff tänkte vi ;) Blev lite sugen på att se den nämligen :) Så samtidigt som vi ser den ska jag sminka mig och ta på mig en snygg outfit för dagen.

Btw så tänkte jag lägga upp lite mer om mina snygga River Island byxor som jag fick hem i veckan, älskar verkligen formen och färgen, sitter otroligt bra och bekvämt :) Sjukt snyggt med en vit topp (eller i mitt fall en vit magtröja ;))

Lägger upp fler bilder vid tillfälle men nu ska jag sminka mig och fota lite! Blev nämligen nominerad på Instagram utmaningen att ta ett nytt foto varje dag och tänkte först att det bara verkade pain in the as men sen såg jag det istället som lite motivation till att fota så why not :) Så lägger upp bilderna här sen me så ni kan hänga med om ni inte följer mig på instagram ;) Heter iallafall Gabbesketch om ni är intresserade att kolla in. Återkommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar