måndag 7 april 2014

Platina blond nästa

Kom hem senare än vad jag borde då jag tydligen slutade strax efter 12 (efter provet) och så satt vi och väntade på lektion i onödan haha så kom inte hem fören 10 i 3 men men ;) Provet gick sådär, men det är rätt ointressant, idag har jag lagt en beställning på Nelly och chillat framför tv:n haha riktigt lugn måndag, men tycker det är sjukt skönt så klagar inte :) 

Funderat på lite olika saker jag kan göra med håret när jag ska göra min lilla förändring. Färgen är det svåraste, vet inte om jag vill ha det mörkare brunt typ choklad eller mörkare, om jag vill ha det ljusare i någon mörkblond ton? eller jätte mycket mörkare/ljusare i typ svart eller platina haha! Tror inte det är en färg för mig men jag vet inte står mellan fler olika alternativ, gör ett ordentligt inlägg med frisyr och färg alternativ och inspo bilder :) Men nu ska jag göra något litet att äta, planera in schemat för följande 2 veckor och budget m.m. Men nu dör datan snart haha, måste laddas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar