lördag 12 april 2014

Order i rosa

Har som sagt fått en hel dal saker gjorda idag, började dagen med en dusch, frukost med Nom-stuff och sen stack jag till min lilla pappa. Hos Pappa skrev vi när människor att bjuda till mottagningen och gick igenom små detaljer. Sen stack jag till stan och mötte upp Nom-stuff för att köpa födelsedags presenter och kom hem med 3 små paket :) Sen tog vi det lite lugnt och stack ut för att handla lite mat, åt lunch/middag och senare gick jag till Beata och fixade hår och smink för att testa lite alternativ till student smink och frisyr :) Så nu är jag otroligt trött! haha, ska kanske ta och se en film med Nom-stuff, annars blir det nog bara att gå och lägga sig, är för trött helt enkelt :)

                 

Btw, i onsdags beställde jag äntligen River Island byxorna jag kollat in ett bra tag nu (i rosa) ! Äntligen :D är så taggad på att få hem de här godingarna och pröva dom direkt! Såå snygga och smickrande byxor :) Nu är det bara Moa skorna jag väntar på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar