onsdag 16 april 2014

Sommarens måste

Ny duschad och ny sminkad i soffan och precis klätt på mig. Kör på min svarta sportiga peplum och mina svarta dr denim. Sen tar jag dr martens och en svart skinnjacka :) Idag ska jag och Nom-stuff hem igen och säga hej då till lilla mor och ta hand om mina små bebisar (mina katter ;)). Så den här morgonen handlar om att fixa i ordning, packa ihop de sista sakerna och åka hem. Varit sjukt roligt att bo här ett tag, hos min bror, men nu ska vi hem :)

Har btw varit riktigt sugen på en fotografering och när min hy väl blir bättre (har ett litet finn problem för tillfället) så ska jag nog försöka fota lite :) Vill ha bilder med min nya solhatt! Den är så galet snygg och med ett par snygga svarta glassögon så är jag redo för sommaren, värmen och stranden :)!
Tack ännu en gång lilla mor för den fina hatten!

Nej men nu ska jag packa det sista och ta mig hemåt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar