onsdag 30 april 2014

Äntligen hemma

Äntligen hemma efter en lång dag :) Lockade håret i morse och sen stack jag iväg till plugget med mörka midje byxor från gina och en vit magtröja från asos, hade mösspåtagning idag, skriver med om det senare ;), och efter det stack jag, Julius och Jessi till stan för lite shopping. Passade på att köpa hem middag, köpte subway ;) och fic med mig hem en fin påse med 4 fina små saker från h&m  :)

Så har min dag sett ut hittills, har precis ätit med Nom-stuff och nu ska vi plocka ihop och sticka till honom, tar dock med mig datan så att jag kan skriva något/några fler inlägg i dag och i morgon ;)

Fotade kungsgatan när vi var ute, lite random bild haha ;)

Min h&m påse jag fick hem från dagens shopping med mina brudar!

Liten sneak på mina kläder jag köpte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar