tisdag 15 april 2014

Paradis hotel tar över Top model sverige

Precis kollat gårdagens top model sverige avsnitt med Nom-stuff och *suck*! vad trött jag blir på det här paradis hotel temat som går.. Jag vet inte vad andra tycker, finns säkert flera som tycker att det är en bra ide att blanda ett hus med killar vs tjejer i en modell tävling och så vidare, men jag tycker att det blir alldeles för mycket PH över det hela. Jag kollar på Top model för att jag vill se en modell tävling inte något kärleks trams. Jag vet inte jag stör mig bara på det, först var det killar vs tjejer och nu är par vs par istället. 

(om du inte såg gårdagens avsnitt så kommer spoling nu just so you know) När Kevin vann och skulle välja en ny partner var det ju inte direkt en överraskning att han skulle välja Ellinor, man har ju hört rykten och sett bilder på dom som ett par efter tävlingen (kan faktiskt inte vara mindre intresserad) men att priset sen är en 'romantisk middag' mellan honom och hans partner, då tycker jag att det gick för långt, de vill såklart locka tittare och köra drama som alla tv bolag gör men f*n, jag vill se ett modell program inte något kill och tjej drama.. Då finns det gott om andra program man kan se som PH exempelvis och ja, alla program på tv istortsätt. 

DOCK tycker jag, om jag ska säga vad jag tycker är positivt med det hela, att sveriges killar också får en chans att komma in i modell världen. Men då tycker jag att de borde gjort en säsong med bara killar i sånna fall.. Ja ja nu har jag fått klaga på det haha, förlåt för det men tror nog att det finns fler som tycker som jag när det gäller Top model sverige. Så ville bara få ut det så att jag kan fortsätta med min kväll haha ;)



Under tiden jag såg avsnittet och de närmsta timmarna har jag suttit helt still framför bordet/fönster (har varierat) och ritat på mitt projekt och det börjar se bra ut :) Bara gjort massa hår än så länge men nu har jag äntligen kommit igång! Vilket känns sk*t bra :) Nu ska jag ut i köket och hjälpa Nom-stuff med middagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar