tisdag 15 april 2014

Moa är min dagliga rutin

God morgon :) Precis kollit ur duschen och sitter med en handduk om huvudet haha ;) Igår så hade ju jag och Nom-stuff film kväll och myste framför tv:n i flera timmar, kollar nämligen igenom twilight filmerna.. Jag är inget fan av twilight men ibland kollar man bara för att ha ngot att kolla på så det fick bli twilight eftersom att de är flera filmer och de är långa ;) Vi såg Twilight, new moon och eclipse igår och nu på morgonen ska vi sätta igång breaking dawn edl ett och två på raken samtidigt som jag sätter mig och sminkar mig och pluggar. Så ser starten på den här dagen ut haha ;) Ska göra en liten test på en ny sminkning (för att vara mig ny, om vi säger så haha) och lägga upp efter filmerna eller mitt under, vi får se hur pain in the as jag får vara mot stackars Nom-stuff haha :*

Btw, min morgon rutin går ut på att så snabbt som möjligt varje morgon kolla om Moa skorna har kommit in i min storlek (36) på nelly, Men nej! Fortfarande inte inne och jag har nu missat dom 2 gånger så har farligt mycke koll just nu och bara hoppashoppashoppas! *suck* :(


41 är inte riktigt min storlek så haha eftersom att jag ligger mellan 35-36 så ;) Men har du 41, så tveka inte på att köpa dom, dom är ju galet snygga :o Bara ett litet tips :) (snyggt med ett par enkla jeans shorts och en färgad topp till sommaren exempelvis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar