måndag 21 juli 2014

v. 30

Har fixat veckans schema iallafall, så här har vi det:

Måndag: Idag har jag en hel del små plock att fixa. Ska bland annat till banken och sätta in pengar på kontot, har också snackat me Julius om att träffas idag, dock har hon inte svarat så vi får väl se hur det blir med det ;)

Tisdag: Tisdag ska jag lägga upp veckans nailart, något somrigt och fint :). Sen har jag också snackat me Simon(a) om att ses så vi ska träffas på tisdag, My kanske kommer och så ska vi njuta av vädret och sola och bada :)

Onsdag: Onsdag ska jag kanske träffa Lollo & Hannah, ska försöka träffa dom någon gång den här veckan iallafall men vi får se när och hur det blir :) Skrev in det på onsdag än så länge iallafall. Sen behöver jag sitta och skriva en planering inför nästa vecka. Har en del att göra och fixa ;)

Torsdag: FIRA! På Torsdag har jag och nom-stuff varit förlovade i 2 år, så det ska ju självklart firas med en dejt dag ;) Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men vi får väl se ;)

Fre-Sön: Helgen är lite all over the place än så länge. Har lite grejer att göra men vet inte vilken dag jag ska göra vad m.m. Ska iallafall sola och bada, njuta av sommaren :) Jag ska också iväg på weekend, och bara slappa och njuta. Sen tänkte jag köra en liten photoshoot :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar