torsdag 3 juli 2014

Kosta boda, smyckes hållare

God morgon alla pigga och glada ;) Drog mig upp för ett litet ta sen, vaknade genom att jag stirrade på klockan några minuter och bestämde mig för att gå upp. Har några saker som måste fixas idag så jag har ingen tid att förlora! Ska börja med att springa in i duschen och duscha håret ;) Sen måste jag även bada min katter o.o... Måste också förbereda inför i morgon, jag och Lollo ska nämligen fota lite balla bilder i stads miljö tänkte vi. Skulle egentligen fotat Lollo och Hannah i måndags men alla som bor i sthlms området vet ju vad det var för väder då, regn och massor av mörka moln på himlen, så vi fick helt enkelt skjuta upp det till förhoppningsvis nästa vecka :) Men lollo var ledig nu på Fredag och hon var taggad på lite annat i foto väg så tänkte att då kan vi ju alltid köra :) Haha yes så ser det ut ;)

Nej men nu ska jag in i duschen. Har föresten knappt lagt upp några bilder på student presenter och liknande, jag fick bland annat det här jätte fina armbandet från min älskade Nom-stuffs mor! Silver har jag verkligen underskattat alt för länge, det finns någon renhet i det som är så fint. I vilketfall som helst så slog jag ihop min lilla inredning i mitt ena fönster och la alla smycken i inredningen. Så armbandet är nu på min snygga dekorations nagellack i glas från Kosta Boda. :) Blir såå snyggt på bild!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar