måndag 7 juli 2014

V. 28

Startar den här veckan med att lägga upp veckans schema helt enkelt :) Sitter och låter håret torka efter duschen i vilket fall som helst så behöver döda lite tid ;)

Måndag, alltså idag, har jag lite grejer som ska göras faktiskt :) Jag ska köra en liten mini övnings shoot här hemma, kolla ut någon outfit och leka runt lite helt enkelt haha ;) Sen ska jag lägga upp veckans nailart, har en riktigt fräsch och lyxig nail art den här veckan. Sen så snackade också jag och Nom-stuff om att åka in till stan och handla idag :)! Han behöver köpa lite kläder och jag ska kolla efter en outfit till tisdagens planer ;)

Tisdag Tänkte vi passa på att njuta av vädret så mycket som möjligt och ligga i solen och bada, njuta av sommar vädret som äntligen börjar komma fram helt enkelt :) Sen ska jag och Nom-stuff ut och äta middag på vårt favorit ställe, riktigt mysigt att bara sitta där och prata och äta god mat, riktigt taggad! :D

Onsdag Är lite luddig, Nom.stuff har frågat lite om dejter och vi funderar på att kanske göra något tillsammans då, men det är inte spikat. Det andra är att jag tänkte försöka fotografera lite, både mig själv och lite föremåls fotografering, älskar att fota mat och saker av någon anledning haha :p så tänkte göra något sånt och helt enkelt fota sommaren ;) (Djup haha!)

Torsdag Planerna är västligt luddiga, men jag tycker att det börjar bli dags att träffa brudarna från ex. klassen, det var ett bra tag sen och sist vi tänkte ses sket det sig, så vet inte riktigt när men skrev ut det på schemat så att jag kan planera runt det :) Sen blir det kondis träning på löpbandet!

Fredag får nom-stuff resultatet angående hösten och plugg, och då blir det helt enkelt firande :D! Taggad! Har en känsla av att det kommer gå bra och att han kommer att bli nöjd, han haft faktiskt gjort en liten vadslagning också som ni inte får missa, kommer garanterat lägga upp bilder på det här på bloggen haha! ;) Så håll koll på fredag :)

Lördag Inte mycket helgs planer, blir helt enkelt fokus på träning, tänkte köra mage och armar intensivt på lördag, ca. 5-7 olika övningar per kroppsdel om vi säger så. Så får vi se om något annat kanske dyker upp.

Söndag Avslutar med Vecko slutet ;) Kanske ska träffa Lollo och Hannah och sen blir det träning med fokus på Ben och rumpa, ca 3-6 övningar per kroppsdel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar