onsdag 16 juli 2014

v. 29

Yes nu har jag äntligen börjat komma igång med bloggen igen och gjort veckans schema :) Lite sent men bättre sent än aldrig ;) Så såhär ser veckans schema ut:

Måndag: Alltså i förrigår ;) Så var det en rätt otrevlig dag som började med att jag var tvungen att ta mig till doktorn (yey..) Kollade upp mina ögon och fick lite luddiga svar om att ta en salva, så fick ta mig till apoteket efter det och köpa 2 krämer för ögonen. Sen körde jag på en nyttig och härlig färskpressad juice med favorit smakerna, Hallon och apelsin mums ;) Jobbig början, bra avslut.

Tisdag: Igår, tisdags, hade jag och Nom-stuff en dag som vi bara fokuserade och spenderade tillsammans, ska försöka göra det hela veckan men ändå ha andra planer.

Onsdag: Startade dagen, onsdag, med att fixa veckans nail art i en söt design med nude grund och rosa rosor ;) Och ikväll blir det morden i midsomer med Nom-stuff haha, mys kväll helt enkelt :)

Torsdag: Imorgon!! Ska starta dagen med att träffa Hannah och därefter ska jag iväg till Rapunzel of sweden igen! :) Ska lyfta upp löshåret och färga om håret. Som jag sagt innan så har min ombré börjat ta sig igenom vilket stör mig otroligt mycket. Så imorgon blir det om färgning och upplyftning av löshåret.

Fredag: Ska köra på en fotografering med det nya håret på fredagen. Sen ska jag försöka ta det lugnt och sola lite :) Ska börja jämna ut brännan från ryggen till magen.

Lör/Sön: Helgen är lite grumlig men jag ska iallafall, efter en tung vecka, snacka med Lite härliga brudar om att bestämma en träff :) Men ska höra av mig till Simona, my och kajsa och kolla om vi kan spika något :) Och Brudarna från ex. klassen, Julius, dess m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar