söndag 13 juli 2014

44 Bilder på raken

Efter TIMMAR av jobbande med Lollos photoshoot redigering så är jag ÄNTLIGEN klar!! Skickat alla bilder till lollo och nu tänkte jag slänga upp alla bilder här! Har så ont i kroppen men det va så värt det! Lolla är nöjd och då är jag meeeer än nöjd! Puss på dig min vackra modell!

Blev ju istortsätt inga inlägg alls idag men av en bra anledning, har jobbat i flera timmar me bilderna (utan överdrivft, sen 9 i morse till nu) så jag ska nu glatt lägga bort datan ett tag och vila! Hoppas ni har haft en bra söndags kväll :* Hä kommer alla bilder!

44 bilder på raken. 15 svart vita, 29 i färg.  Miljöer; Klotterväggen [Karlberg, sthlm], Röken [Dalagatan, Sthlm], Stenmuren [Odenplan park, Sthlm], Motljus i parken [Eatmaninstitutet, Stockholm], Spegel [Odenplan, Sthlm], Kyrkan [Vasa kyrkan i Odenplan, Sthlm]





























Modell: Louise Hansén
Fotograf: Gabbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar