onsdag 2 juli 2014

HighLights

God morgon :) Precis kommit ur sängen och kommit igång nu på morgonen. Drömt helt galna drömmar hela natten haha! Men nu är jag tillbaka till verkligheten och medvetandet ;) Planerna för dagen, fixade ju jag igår haha, så ska försöka hitta på något för dagen :) kanske passar på att sola lite nu när solen äntligen är tillbaka! :)

Har btw, fått lite frågor om hur jag sminkar mig m.m. speciellt om ögonsmink, då det är det jag fokuserar på mest. Fick bland annat en fråga om hur man får ljus och djup till smink, så tänkte bara visa lite kort är hur jag lägger min highlight. Man kan använda sig av vit ögonskugga också, men jag föredrar vit ögonpenna/kajal, så jag tar och målar lite vitt vid ögats hörn. sen målar jag även en vit linje över ögonbrynet och sen lite under. Sen drar jag helt enkelt ut det med handen och får mer djup i sminkningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar