fredag 18 juli 2014

Jag kommer att fortsätta med det

Något riktigt härligt och somrigt som man aldrig tröttnar på är ben bilder på instagram ex. ;) Tycker att det är rätt härligt och ben är ju sjukt snyggt! Jag föredrar dock att använda benen på bilder med att fisa upp naglar :) En sjukt snygg kontrast att använda sig av benen som 'bakgrund' om vi säger så med naglarna i fokus och sen kombinera det med olika krämer.

Har gjort det själv flera gånger för att visa upp mina nagel designer och fina krämer som jag använder eller accessoarer som skor och smycken :). Har gjort det för att ex. visa mina naglar, som mina vita naglar med guld detaljer eller mina ombré (gul, orange) naglar med mina snygga vita klackar och KC armband. Eller när jag visade upp mina ros naglar med handkräm mot benet i rosa :) Eller mina ombré naglar i blått och gult med c-vitamin krämen som luktar sjukt gott.

Ska fortsätta med det vill jag bara varna om ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar