tisdag 1 juli 2014

v. 27

God morgon!

I går kväll gjorde jag klart veckans schema, så jag startar helt enkelt den här tisdagen med att lägga upp den ;) 

I går (måndag) var min förberedelsedag. Jag förberedde för allt möjligt som ska ske i veckans, som man ser på schemat ;) 

Ex. Idag tisdag, förberedde jag igår för dagens fotografering. Planerna för dagen är nämligen att ta mig iväg till Hannah och Lollo, plocka ut outfits, fixa smink och hår och sen köra en härlig bohemisk/somrig photoshoot :) Har lagt ut hela dagen till det istället för att stressa hem eller vidare till något annat. 

Onsdag blir en rätt avslappnad dag (börjar dock med att ta mig iväg med Nom-stuff) men sen blir det att ta sig hem, styrke träna med fokus på magen (ca. 6 övningar) och sen ska jag göra veckans nailart. 

Torsdag blir en, förhoppningsvis, rolig dag :) Vädret ska ju äntligen bli bättre så tänkte passa på att sola, kanske ta mig till vattnet med Nom-stuff och Nikola, vi får väl se ;) Sen blir det träning med fokus på armar (ca. 5 övningar) och sen är det lite luddigt. Kanske blir en utgång med några härliga från gymnasiet, alternativt middag med Nom-stuff på vårt favorit ställe :) 

Fredag Blir också att passa på att sola och njuta av vädret. Sen blir det träning med fokus på ben (ca. 3 övningar). Blir nog en mysig hemma kväll. 

Lördag ska jag försöka med en liten mini-shoot (en övnings photoshoot) hemma, vi får se hur och vad för stil på det hela. Därefter, veckans sista träning med fokus på rumpan (ca 4 övningar). 

Söndag blir en nailart test, kladda fram lite på papper helt enkelt och sen propp inför v. 28 (nästa vecka) ex. v 28 nailart, schema m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar