tisdag 22 juli 2014

En unik dag med Simon

God kväll ;) Efter en dag med Simon så är jag helt slut. Det har varit så varmt idag så har verkligen sugit musten ur mig, men jag ha också rört mig så mycke så är verkligen död på energi haha ;) Bra där Simon! Men efter att jag gick vilse och villade runt mig så möttes vi tillsist upp och körde på bikini och sola vid poolen med ett glas iste :) Bra start för att komma ikapp och snacka. sen körde vi ett snabbt dopp och tog oss sen vidare till stallet. Haha har alltid vetat att Simon älskar hästar men fick veta lite mer idag. Bl a att hon äger 2 hästar haha (ja jag är efter ;)) och så fick jag hjälpa till lite haha :) Jag kan ju verkligen inte mycket om hästar, sist jag red var ju ca 10 år sen (!!) men det va riktigt härligt ändå och vi snacka och red runt helt enkelt haha :) Sen körde vi lite photoshoot med Simon och hennes hästar. Tillsist to vi oss hem till henne igen och käkade något helt galet haha! Har aldrig blivit bjuden på spaghetti med massor av grädde och tomat puré och o stekt quorn färs haha!

Simon du är verkligen en av sitt slag ;) Men jag har haft det sååå otroligt roligt! Fick ju både chilla, sola, röra på mig, rida (vilket jag inte gjort på evigheter), träffa en gammal bekant-hennes hund Keila, + lite nya bekanta- hennes 2 hästar och hennes egna lilla hund (översta bilden) :)

Nej nu ska jag chilla med Nom-stuff i soffan med en film och sen lägga mig och sova ut haha, varit en äventyrlig dag ;)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar