tisdag 15 juli 2014

Hallon och apelsin

Lite pics från igår. Ska förklara mig ;) igår stack jag och Nom-stuff till doktorn, den närmsta veckan har jag nämligen haft massa problem med mina ögon. Började med att ena ögat va svullet när jag vaknade, och 2 dagar senare var det dubbelt så stort på båda ögonen. Så googlade runt lite o hade symptomen, svullnad vid ögonen, klining, irritation, huvudvärk m.m. Blev bara värre o värre. Men det gick bra hos doktorn :) vi snacka lite o de vet inte vad det kan vara men har grova misstankar om att det är någon form av allergi. Så nu får jag inte ha smink, måste ha 2 salvor på ögonen 3 gånger om dagen och skydda ögonen så mycke jag kan mot ex solljus. 

Men men efter vi av hos doktorn, eftersom att jag alltid haft lite problem med att gå till doktorer så fick jag en färskpressad sjukt god juice av Nom-stuff, min favorit hallon och apelsin :D

Har btw sjukt slittet lack på naglarna, ska fixa veckans nailart idag eller i morgon beroende på vad jag hinner :*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar