onsdag 16 juli 2014

Melles hårboll

Sitter nu i Nom-stuffs rum med musik i öronen och bara tar det lugnt ^^ Sjukt underskattat att bara chilla. Vi tog helt enkelt vårt pick och pack och tog oss hit. Kollar igenom lite bilder och igenom lite bikini pics då jag lagt upp väldigt mycke bikini pics på instagram den senaste tiden hehe ;) Byter favorit bikini varje vecka typ haha :p. Mina favoriter just nu står nog mellan min oranga från Cubus och min lila från Nelly. :)

Innan vi stack hit föresten så borstade jag min lilla luddiga katt Melle (Meredith) och hittade hår tovan Allan på hennes mage! Satan, satt och försökte reda ut den med borsten vilket var fullkomligt omöjligt.. Så fick klippa bort den. Var inte populärt, Melle hatar ju saxar, omöjlig att klippa klorna på haha ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar