lördag 19 juli 2014

Nästa veckas nailart

Efter filmer och mys/ chill kväll med Nom-stuff avslutar jag 'blogg kvällen' med att säga att jag och Nom-stuff gått o köpt med apelsiner för att kunna göra mer juice och altare för den delen ;) Så ska experimentera lite och köra på någon juice i morgon med.

Har föresten funderat lite på hur jag ska göra med naglarna nu inför nästa vecka, tillhör ju min vecko rutin att varje söndag (ja iallafall helst varje söndag ;)) göra en ny nailart för den veckan. Den jag har haft den här veckan gillar jag skarpt :) Körde ju på nude färgad bas med rosa rosor i olika mönster och storlekar över naglarna. Men har inte en blekaste aning om vad jag ska köra på i morgon haha :/ Men har i vilket fall som helst funderat på att ta mig in till centrum för att köpa mig 1-3 nya nagelacks färger som är fräscha och snygga nu till sommaren och köra på något med det :) Ja vi får väl se iallafall ;) Hoppas ni har haft och kommer ha en fortsatt bra kväll :) Ska ta fram en till film ;)

PS. Om ni kollar noga så ser ni nog att på den övre bilden har jag bara gjort halva nageln (pekfinger nageln) med blommor från toppen. Det är en bild som jag tog direkt efter att jag hade gjort veckans nailart. Och på bilden under har jag istället hela pekfinger nageln full med blommor, en bild som jag tog idag. Ändrade mig helt enkelt dagen efter och bestämde mig för att göra om designen lite ;) Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar