lördag 19 juli 2014

Motivation till nyttigheter!

Efter genomgång av bilderna från i morse när jag fixade juice så har jag äntligen lyckats få upp några här haha! Det är bara jag som kan lyckas ta över 200 bilder på när man pressar juice ;) Men det blv balla bilder och här är bara några få av dom. Körde favoriten apelsin och hallon :) Både gott och nyttigt för hälsan, nu vill man ju verkligen hålla sig frisk. Körde iallafall på 5 apelsiner och ca 1,5 dl hallon. Pressade först apelsinerna separat förhand med en apelsin press och sen mixade jag hallonen för sig för att sen blanda ihop/ mixa ihop allt i min suveräna mixer/smoothie twister, som jag fick i student present av min bror och hans flickvän :) Man får me 2 'tuber' som man kan förvara juicen i och lägg i kylskåpet och den är löjligt enkel att rengöra. Sjukt bra :) Rekomenderar starkt en sån här, sjukt bra motivation till att göra nyttiga schakes eller juicer ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar