fredag 16 maj 2014

'What-To-Do-List'

God morgon!

Sov ut idag (har ingen skola ;)) och var riktigt sliten efter gårdagen så passade på att sova idag och spara energi till ikväll ;) Ikväll är nämligen Nom-stuffs skiva och jag har precis gjort en 'what-to-do-list' och den ser ut såhär:


Det första som ska göras är en liten mani pedi (manikyr och pedikyr) då jag tänkte göra något enkelt men snyggt på naglarna och tårna tänkte jag bara ha i en ljus härlig färg :) Sen ska jag tvätta ansiktet med lite fräscha produkter, duscha och kör på en peeling idag :) Sen kör jag en enkel bassminkning (gör den ordentliga sminkningen innan vi måste sticka), pröva kläder inför middagen och skivan (har nämligen lagt fram massor av kläder i soffan som ska provas, allt ifrån byxor till kjol och klänning), Sen är det sko prövning, smycken och av slutar med att locka (?) håret, är lite osäker på om jag ska locka eller plata håret nämligen. Men så ser min dags plan ut tills Nom-stuffs middag och skiva ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar