söndag 25 maj 2014

.. vad jag känner

Efter en otroligt hektisk vecka med blandade känslor är jag nu tillbaka! Jag är ledsen över pausen men den har verkligen gett mig tid att andas, tänka och samla på mig alla krafter jag behöver. Det var inte planerat men det blev som det blev. :/

Idag har jag och Nom-stuff varit igång hela dagen, startade tidigt med en skön dusch, sen tog vi oss hem till mig för att hämta lite stuff som kläder, bikini och skor. Sen gick vi tillbaka, bara den streckan blev sammanlagt en 40 minuters promenad i solen. Kom fram, bytte om och gick ut igen. Blev sammanlagt 1 h och 50 minuters promenad idag. Plus tiden det tog från tåget och i stan. I vilketfall som helst så stack vi till min syster Beatas vernissage i galleri ryttaren & draken och såg en fin fotoutställning. Nu sitter jag i min soffa, helt slut i både kropp och själ och vet inte vad jag ska göra av resten av kvällen.. :/

En bild som verkligen förklarar vad jag känner just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar