onsdag 14 maj 2014

Outfit panik inför fredag!

Hemma! Började plugget 9.40 och slutade plugget 10.55 ;) Efter skolan stack jag och Dess till liljevals för att kolla in utställningen där för att skriva en recension av utställningen. Konstnären som hade gjort konsten hette ______ och arbetar med vardagliga föremål, som stolar, bestick och porslin, för att göra sina skulpturer. Därefter stack vi till kungsgatan, kollade in panduro och Dess köpte lite stuff till sin nya lila verksamhet ;) och sen stack vi till butteriks för att kolla om vi hittade något till skivan. Jag har fixat allt till skivan men Dess är lite splittrad.

Btw, så ska jag på Nom-stuffs skiva på fredag (som ni kan se på mitt lilla schema) och har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Ska ju även på middagen som är precis innan så har lite smått panik då jag inte vet vad jag ska köra på för outfit... Ska jag köra byxor och något elegant som kavaj eller ska jag köra något lite roligare som kjol och magtröja eller kanske något mer festligt som en tight klänning.. Satan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar