torsdag 1 maj 2014

Melle och Peias flyktplan

Helt slutkörd! Efter det förra inlägget har det varit full rulle. Nom-stuff stack nämligen och jobbade samtidigt som jag la upp inlägget, sen sminkade jag mig, klädde på mig (körde på svarta dr denim och svart enkel peplum och sen mina rosa platå converse) Iallafall så gjorde jag en liten lista och så kom han tillbaks. Sen stack vi till bussen för att ta oss hem till mig och så fort vi kom fram bytte vi om till spring kläder och stack ut och sprang. Kom precis ut ur duschen nu efter att ha duschat av kroppen efter sprigningen så är så trött man bara kan bli.

När vi skulle ut så låg melle och halvsov men när hon såg oss knyta skorna så verkade hon plötsligt väldigt medveten om att vi skulle ut och att hon inte skulle få följa med haha lilla bebisen då :) Och Peia gjorde istället ett försök att springa ut genom dörren utan att lyckas. Ska försöka ta ut katterna någon gång i helgen dock så dom får gå av sig lite och få lite frisk luft.


(från sist när dom var ute)

Nej men nu ska jag stretcha och sen ska jag plocka i ordning lite på rummet och kanske se en film innan vi börjar med maten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar