tisdag 13 maj 2014

4 mm i månaden

God morgon!

Sitter i sängen med jims värld, precis sminkat mig och ska snart klä på mig. Kör på svarta dr. denim, rosa platå converse, peplum topp, svart skinnjacka och vit halsduk.

Ska snart iväg till plugget och då ska jag montera mina bilder inför vernissagen på plattor. Ska bara sitta och slipa till dom lite och fixa ;) Men det är vad jag ska göra idag och bli klar med idag, sen ska vi nog försöka dra oss och kolla på en utställning för att skriva en recension. Vi får väl se :)


Såhär ser mina naglar ut efter en vecka föresten. Inte jätte stor skillnad men med tanke på att nageln växer ungefär 4mm i månaden så lär det kommit en extra millimeter den här veckan ;) och eftersom jag kör transparent nagellack och vårdar dom så lär det gå bra att ha fina naglar till studenten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar