onsdag 28 maj 2014

Tagga makeover!!

God morgon!
Varit uppe ett tag men varit inne i sminkningen och funderat på outfiten för dagen. Som ni kanske minns så har jag en grej som händer idag men som jag inte skrev ut på mitt schema ;)


På Wed (onsdag) har jag ju bara skrivit ut !!!__________!!! Jag är så galet taggad för att jag har nämligen en bokad tid hos Rapunzel idag! Jag och Jessi ska dit och göra en hår makeover med paketet 'gör om mig'. Jag har ingen aning om vad jag ska göra med håret men jag är bara så otroligt taggad och ska prata med frisören på plats om vad som passar bäst till mitt hår m.m. Kameran följer självklart med och Nom-stuff ska sitta med mig :) Så vi får väl se vad jag kommer hem med för färg. Ska ta lite för och efter bilder samt några 'undertiden' bilder. Så vad blir jag? Vi får väl se ;)

Bild 1,3,4,6 & 8 : Beata Holmring
Ett litet collage med olika frisyrer och färger jag kollat in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar