torsdag 8 maj 2014

Något ni kanske inte visste om mig

Något ni kanske inte visste om mig?

Jag är jätte fascinerad av fiskar och vatten livet. Tycker att fiskar och deras liv är helt otroligt balla och intressanta, jag älskar program och fakta om vatten och livet under vattnat ;) Och förutom att jag tycker att det är väldigt intressant så är det också en enorm inspirations källa för mig när det kommer till mode. Jag älskar färgerna och mönstrens fiskar, koraller och andra saker i vattnet har. Så varje gång vi går till husdjurs mässan eller till akvarium så fotar jag alltid som en tok. Världens bästa inspiration! Har till och med sagt att om jag inte kommer kunna jobba inom mode så är det här min andra plan, att forska om fiskar haha. (vilket är otroligt ironiskt med tanke på hur vatten rädd jag är)

haha väldigt spontant men tyckte det var dags för lite spontan fakta om mig :) Nej nu känner jag mig jätte sugen på att gå till fjärillshuset.. Får fixa en liten dejt mellan mig och Nom-stuff dit helt enkelt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar