lördag 10 maj 2014

Snabb shopping

Börjar må riktigt illa igen nu på kvällen, blir ju alltid sämre mot kvällen och känner mig lite febrig. Sitter med Eurovision på och kollar med familjen. Funderar dock på att lägga mig i sängen och kolla det sista..

Idag stack jag och Nom-stuff iväg för att göra en snabb shopping. Gick in till h&m och prövade lite kläder och tog mig ut med en fin liten påse, sen gjorde vi ett snabbt ärende i new yorker och kom även därifrån med en liten påse :) Sen var det raka vägen hem, satte på en film men stoppade mitt i (min bror kom nämligen så blev istället att vara social) och sen kom mor med en liten överraskning som skulle packas upp och fixas sen lagade jag mat och ja, ni förstår själva så har kvällen varit hektisk trots att jag mått rätt illa hela dagen.. speciellt i morse och nu på kvällen. Så det här blir sista inlägget, skriver i morgon i allafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar