onsdag 14 maj 2014

Rebecca Stella for Nelly

Som ni vet så har jag problem med vad jag ska köra på för outfit till skivan så rotar igenom garderoben, provar kläder, googlar m.m. Har fortfarande inte bestämt mig ahh!

Precis kollat in Rebecca Stella for Nelly btw, kollade in alla bilder och alla kläder och tänkte lägga upp det här. 














Vad tycker ni om kollektionen då? Jag själv älskar kombon mellan classy och 'trashy' som det kallas, helt enkelt en snygg classy klänning med ett par stora 'klumpiga' sneakers. Hett! Så jag gillar verkligen kollektionens kombo mellan snygga klänningar och ljusa färger och mörka färger, sportigare kläder och lite grovare. Så jag är faktiskt positivt överraskad, då jag inte gillade hennes förra kollektion för Nelly lika mycket. Men den här hade absolut lite charm och härlig stil :)

Det här är mina favoriter ur kollektionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar