lördag 10 maj 2014

Bröllops sneak peek

God morgon :)

Startade dagen med att plocka fram mina bröllopsklänningar och fortsatte små skissa lite på dom. Det är ett ganska långt projekt, så ni får ha lite tålamod ;) Men ni får en liten sneak peek här nedanför.

Igår var det inte världens roligaste fredag för min del, som jag skrev tidigare så mådde jag otroligt dåligt och ju längre tid det tog desto värre blev det. Nom-stuff kom och mötte upp mig och efter att ha prövat ta möss till t-banan, 5 steg så spydde jag. Så fick ringa efter en taxi. Tog bokstavligen 2 minuter för den att koma, otroligt skönt att gå i skola i centrala stockholm. Kände både tacksamhet och lidande när taxi chauffören åkte så fort (ville hem så snabbt som möjligt men ville ju inte spy på kuppen) klarade mig i vilket fall som helst och låg i soffan med 2 tjocka filtar resten av kvällen.

Vaknade i morse och mådde lite sådär. Bättre men långt ifrån bra. Så ska vila idag, men jag och Nom-stuff måste iväg till solna c och handla. Ska försöka bli klara på så kort tid som möjligt för att bara vila hemma och plugga är ju planen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar