tisdag 20 januari 2015

Utnyttjat 2015

Hej på er :) Stack iväg till Jacob efter inlägget jag slängde upp där vi tittade på film och myste. Blev filmen boktjuven, till det blev det en sallad jag köpte med mig, lite chips och lite gott att dricka. En riktigt härlig kväll faktiskt, känns hittills som att jag utnyttjat det nya året och gjort saker bara den första månaden. Jag har varit på Cosmonova med Simon haha, Jag har varit på födelsedags fest och firat 3 helt underbara brudar, jag har fått en ansiktsbehandling, jag har varit på husdjursmässan, har träffat massor av gamla vänner, nya människor m.m. Så sjukt underbart :D! Och har redan planer till helgen så än är jag inte klar med att leva lite ;)

Det ända jag måste skärpa mig med är bara att komma igång bättre med bloggen. Erkänner att jag varit riktigt dålig på det :/ Men jag känner faktiskt inspon av att fortsätta och lägga upp massa nice inlägg :) Ska skriva ner ett litet schema som motiverar mig lite mer. Det kommer garanterat att hjälpa ;)

Nej, nu ska jag fixa veckans schema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar