lördag 31 januari 2015

Försenad ansiktsmask

Efter en fullspäckad gårdag med massa ändrade planer så är jag på gång igen ;) Igår var planen att ha min avkopplande spadag, att slappna av, pyssla om mig själv med ansiktsmasker, manikyr, peeling m.m. Men som ni säkert också är med om så ändras ofta planerna för veckan lite hela tiden. Därför är det svårt att köra på veckans schema då det sällan förblir exakt så. Ex. så visste jag inte att jag skulle bli bjuden till ett födelsedags firande till lördag (alltså ikväll) så fick ändra planerna för fredagen till att shoppa. Så blev att slänge på sig smink, kläder och skynda sig iväg för att shoppa presenter och något att ha på mig. Så blev sjukt hektiskt. Samt att jag lovade Nom-stuff att fira med honom på kvällen.

I vilket fall som helst, kör på en försenad ansiktsmask för tillfället och sen blir det att plocka fram kläder och smink för att bestämma hur jag ska se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar