torsdag 22 januari 2015

Plockade fram rakmaskinen och klippte av håret

Nej men hallå igen!

Igår tappade jag så mycket sug efter att blogga.. Har haft funderingar på att bara sluta då jag inte känner någon respons av det. Blev en aning deppig kan jag erkänna.

Nej men idag är en ny dag och nya tag ;) Så vi börjar med att lägga upp ett väldigt försenat veckans schema. (ska börja göra det varje måndag har jag bestämt mig för) Ja men jag tänkte iallafall berätta lite om dagarna som varit och dagarna som kommer om planer och så vidare.

Mån. Startade dagen med att plocka fram rakmaskinen och klippte av håret. Haha och nej, jag syftar inte på mitt hår ;) Klippte Nom-stuffs hår. Senare på kvällen stack jag och Nom-stuff till Jacob och hade filmkväll och såg filmen Boktjuven som jag recenserat i ett tidigare inlägg ;)

Tis. Blev en dag full med smått och gott helt enkelt. Behövda göra massa små saker som att fixa i garderoben m.m. Så var inte mycket mer än det. Fick mycket gjort som man skjutit upp och helt enkelt inte orkat göra, så det var en praktisk dag :)

Ons. Igår tog jag mig upp och drog på mig dubbla lager då jag fick för mig att det skulle vara löjligt kallt ute, men men blev snarare väldigt varmt haha. Så tog en härlig promenad med en glad liten Molly och därefter hämtade jag ut mitt paket från Sheinside :D!

Tors. Idag är min träningsdag. Blir träning, nyttig och god mat och stretching. Helt enkelt för att vara nyttig mot kroppen och få den att må bra ;). Ska dock snart iväg med Nom-stuff på ett möte så blir lite uppskuttet med planerna, får ta träningen senare.

Fre. Utgång med mina härliga brudar Lollo och Hannah står på schemat, ser jag verkligen fram emot :) bra umgänge är det bästa som finns. Finnas massr att prata om och ska bli skönt att bara slappna av och ha kul.

Lör. I över morgon har jag klassåterträff inbokat! Var sjukt länge sen man träffade gamla härliga vänner från högstadiet så ska faktiskt bli riktigt kul :)Vet inte riktigt tider eller plats än men det får vi väl helt enkelt se när det närmar sig.

Sön. En klassisk förberedelsedag. Ska förbereda inför nästa vecka, ex. göra ett mat schema, tränings schema, veckans schema här till bloggen m.m. Sen ska jag också passa på att använda solen (kollade på vädret och håller tummarna för att det verkligen blir sol) så tänkte passa på att fota helt enkelt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar