måndag 26 januari 2015

Ler du naturligt?

Bytte faktiskt lite plats på schemat för dagen, tänkte ju börja med baket men skjuter upp det till efter träningen. Har ju börjat fota nu också så vill hinna klart med det i första hand :)

Ni vet känslan när man tittar på en bild på dig som någon annan tagit eller alternativt en vimmel bild och man inte förstår hur man ser så annorlunda ut? Det jag tycker är jobbigast med att ta sånna bilder är att det automatiskt för mig när jag inte håller i kameran blir sjukt krystat och onaturligt för mig. Så jag ser helt annorlunda ut.

För mig kommer det inte natuligt att le på bilder. Vet inte hur många gånger folk konstaterar att jag ser 'arg' ut. men när jag tvingar fram ett leende så funkar det bara när jag själv håller i kameran och har full kontroll. Och efter att man kanske tagit några test bilder haha ;) Men det kan jag erkänna att jag önskar att jag kunde. Och bara för att jag inte kan le på bild, betyder inte det att jag menar att jag är döds seriös hela tiden och aldrig skrattar, haha tvärt om! Men det är kust när det kommer till bilder som den egenskapen bara lämnar mig. Att jag bara kunde le med öppen mun, visa lite tänder och ha glimten i ögat. Övar seriöst jätte ofta på att le med öppen mun, haha tro mig det är ingen vacker syn! Tog lite bilder för att fösöka visa vad jag menar.

Hur är ni? Kan ni le sådär snyggt och naturligt på 'vimmel bilder' eller blir det onaturligt för er också?

Hur jag ser ut på andras bilder

_________________________________________________________________________________


Hur jag ser ut när jag fotar själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar