tisdag 13 januari 2015

La ut det på instagram

God eftermiddag alla fina människor :)! Tog mig en lång och härlig sov morgon efter att ha haft en så sjukt konstig natt. Sovit upp och ner och fram och tillbaka hela natten, haft konstiga drömmar och helt enkelt sovit väldigt konstigt.

Dagens planer är att ta sig iväg till Täby C och shoppa med Vanja och Nom-stuff ;) Blir lite kläder, access och smink jakt helt enkelt. Tänkte köra på mina svarta skinnbyxor från River Island och till det min nya älskade stickade vita tröja, också från River Island ;). På fötterna blir det dr. martens och runt halsen min senaps gula halsduk så att jag håller mig frisk hehe.

Efter shoppingen ska jag ta mig hem och fira födelsedags barnet med tårta och presenter :) Jörgen fyller nämligen år idag. GRATTIS JÖRGEN!

Har fått en helt ny besatthet hemma, fått hem lite kläd beställningar, som ni såg igår så hade jag tryckt hem 2 par byxor och så vidare. Och har bl a fått hem de här underbara vita skorna. Dom är såå snygga! Och ser bättre ut irl ;) Ser fram emot att ha dom som vår skor (vill ju inte förstöra dom i all slask nu) Kan tänka mig till ett par snygga slitna jeans och en färgglad topp eller till ett par skinnbyxor och en pastell färgad stickad tröja. Ah underbart :) Nej nu ska jag hoppa in i duschen och slänga på lite smink så att vi kan sticka så fort Vanja och Nom-stuff kommit hem. xoxo Gabbe!





Put it on my insta: gabbesketch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar