lördag 31 januari 2015

Inget firande utan tårta



Masken är av och jag förbereder mig inför kvällen :) Födelsedags firande står på schemat inför kvällen och jag är riktigt taggad! 

Vad har ni för planer en lördags kväll? Är det fest på planeringen? Eller kanske en hemma kväll i mjukisar och med en film? I vilket fall som helst önskar jag er en bra lördags kväll :)

Tänkte ge er 3 random fakta om mig angående mat.

1. Jag är vegetarian sen 5 år tillbaka, 2015 är mitt 6 år ;) Med andra ord blev jag vegetarian när jag var 14.

2. Jag föredrar mat före sötsaker alla dagar i veckan! När jag säger mat så menar jag alltså maträtter och matiga saker. Har väldigt svårt för söta saker som choklad, grädde och tårta.

3. Om jag fick välja mellan kolhydrater (pasta, potatis ex.) eller protein (veggo protein som quorn, soja m.m.) Så skulle jag välja kolhydrater utan att blinka. Kan leva på potatis (om vi bortser från vitaminer man inte får i sig) så älskar jag potatis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar