tisdag 30 september 2014

Slaget psyke..

Vilken morgon.. Går upp och häller i mig massor av varmt te med honung efter att ha vaknat upp utan någon som helst röst och med hostan uppe i halsen och ju längre tid som går desto värre mår jag.. :( Får sjuk ångest och vet inte riktigt vad jag ska göra just nu..

Mitt psyke har varit lite fram och tillbaka den senaste tiden, har mått ganska dåligt mentalt över flera faktorer och vill bara sparka igång mig själv och sluta tänka på jobbiga saker. Men har lite svårt för att bara släppa allt och tänka på allt i en positiv vinkel. Jag vill inte klaga eller så men är bara lite förvirrad och lite slagen i psyket.

Jag tror faktiskt att jag skulle må så mycket bättre om jag gav mig själv något för en gång skull :o typ beställa hem ett plagg eller något mer praktiskt som ett kamera stativ :)? Ja det får mig iallafall att piggna till lite att tänka på det.

Här är en bild från igår (har inte direkt foto face idag när jag mår såhär för att ta nya bilder :( )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar