onsdag 10 september 2014

'How To Become A Heroine' by Beata


Brukar ni läsa mycket bloggar? Och i sånafall.. om vad? Själv har jag rätt svårt för att fastna för bloggar och följa dom. Det krävs att det skrivs om något som intresserar mig, har variation och fina bilder. Jag blir väldigt visuell och tycker att det är viktigt att man får se fina bilder istället för suddiga snabba bilder från en gammal mobil ex. Så om det är något som lockar mig så är det bilder med skärpa och fint ljus ex. :) Och något som intresserar mig att läsa om är garanterat kläder, fotografi och skönlitteratur.

En blogg jag följer och kollar in varje dag dock, som sitter i rutinen, är min syster Beatas blogg :) Hon har en fantastisk humor i inläggen, namnet och bilderna som bara lockar. Hon är duktig på att uppdatera och lägger upp intressanta inlägg (hellre få och intressanta inlägg än många och ointressanta). Men hon lyckas få in 3 viktiga punker för att fånga mitt intresse för att fortsätta läsa :)

1. Härliga bilder. Beata är väldigt duktig på att fotografera och lägger upp väldigt uppfriskande och ljusa fina bilder. Helt klart något som fångar mitt intresse :)

2. Den perfekta kombon av bilder och intressanta innehåll i inläggen. Att lägga upp bilder som är relevanta för inlägget och hela blogg känslan.

3. Recensioner och håller temat. Beata har ett tema på bloggen, en röd tråd, som hon håller fast vid och något som man märker att hon själv är intresserad i bloggen och hur hon hanterar den i inläggen. :) Rekomenderar starkt att kolla in hennes blogg! För vackra bilder, härliga och humoristiska inlägg och en stark rödtråd i bloggen.





Nej när jag kommer ham ska jag uppdatera mig lite och läsa ikapp inläggen jag missat från hennes blogg och luta mig tillbaka i soffan med en kopp te :)

1 kommentar:

  1. ÅH VILKET FINT INLÄGG BELLBUTT <3 Jag blir alldeles rörd!!!! Går in på din blogg nästan dagligen också <3

    SvaraRadera