måndag 1 september 2014

It´s all about jeans

Har skrivit ner mitt Jobbschema på min kalender och har en till ledig dag att se fram emot. Ska helt enkelt vila ut och samla krafter till arbetet dagen efter. Så har haft lite svårt att ta outfit bilder eftersom att jag antingen har arbetskläder på, t-shirt och förkläde, eller mjukis kläder hemma ;) 

Kör på mina svarta dr. denim som arbetsbyxor och i morgon ska jag till stan med min underbara syster och köpa ett par skor som funkar bättre till jobbet.


Har ni några favorit jeans? Har så extremt många olika typer av jeans i garderoben så har så svårt att välja, men har ett par som sitter sjukt bra och formar rumpan och benen väldigt snyggt ;) Men de börjar bli jätte slitna tyvärr.. Har ju alltifrån vanliga låga jeans, till midje jeans till boyfriendjeans m.m.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar