söndag 21 september 2014

Vad önskar du dig?

´Vad önskar du dig?´

Idag är det min fina Nom-stuffs b-day :D! Och det har firats hela helgen med både bio och tårta men idag är det ordentliga firandet ;) Och min present till Nom-stuff har varit många, bl a att bjuda honom på bio, middag och självklart en present som stod på önskelistan. Han önskar sig alltid lite speciella saker och jag väljer alltid det roligaste / skummaste att köpa ;D Och den senaste tiden har det varit en rad med musik instrument! Förra året (på 18 års dagen) fick han en mandolin, till studenten fick han en keeboard och nu får han ...

En fiol! Jag ger honom ett instrument han aldrig har spelar haha ;D Men ville inte bara ge en trist vanlig fiol, så jag körde på en twist och köpte en svart fiol ;) Varning för bildbomb!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar