torsdag 18 september 2014

Det jag tycker är mest synd med jobbet..

Det jag tycker är mest synd med jobbet..

Är garanterat att jag enligt dresscode inte får ha varken långa naglar eller nagellack.. Det dumma med naglar är ju det att dagar jag inte jobbar (om vi säger att jag är ledig i 2 dagar i streck) så kan jag ju inte tvinga dom att växa snabbt och sen göra nailart som ska bort inom 2 dagar.. Nailart är ju min största hobby, och det är just därför det påverkar mig så mycket att jag nu har slipat ner mina långa naglar och dom är helt nakna från färger, mönster och former :(..



Vet inte hur jag ska fortsätta med nailart, vill ändå inte släppa det nu när jag hållt på med det så länge och äntligen börjar bli bra på det. Det enda jag kommer på är att försöka göra mer nailarts tutorials på papper och på lösnaglar. Nej nu har jag bestämt mig för att göra veckans nailart igen, fast på en pappers tutorial och möjligtvis på lösnaglar! Höstens naglar ska bli sååå trendiga och fräscha ;) Ska bara välja en dag för det... Typ Varje Torsdag :)? Ah vi får väl se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar