torsdag 25 september 2014

'Please call me blondie'

God morgon :) Sov ut idag så mycket som möjligt, har sjukligt ont i ryggen bara, men det går nog över mot dagen. Planen för dagen är ju att träffa My och fota, men ni som befinner er i sthlms området ser nog också genom fönstret att det både regnar och och grått/ mörkt ute. Ett helt hopplöst foto väder om jag säger så. Men hoppas att vi kan göra något annat och skjuta upp fotograferingen :)

Påtal om inget, när jag satt på bussen på väg till min syster för att kolla på bio och göra middag, så började det lukta fett skumt. Så börjar jag känna en stake doft av majs. Så kollar jag upp, och då sitter en kvinna framför mig och äter på en majskolv haha! Snacka om att jag blev chockad! Är det en ny diet jag inte hört om? Någon som hört om det?

'Please Call Me Blondie'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar